dimecres, 15 de maig del 2013

abans de deixar Antigua

Hola!

Entre Antigua i Barbuda s'hi troben 365 platges, sí una per a cada dia de l'any!


Nosaltres estem més que bé en aquesta d'aquí.


Llàstima que per manca d'una càmera fotogràfica no us pugui ensenyar el fons entre roques i esculls on s'hi troba una gran varietat de peixos, coralls i tortugues.
Em sembla que haurem d'omplir una guardiola i comprar-ne una.
I bé, ja a pocs dies de començar a fer sud cap a Venezuela, ens deixem perdre pels camins que voregen aquesta illa:


Si el març passat vaig encantar-me una bona estona observant aquests animals entre els arbres, aquesta vegada me'ls vaig trobar al mateix lloc:


Doncs no és casualitat, perquè segons he llegit:
-sabíeu que entre els estudis realitzats amb les sargantanes s'ha pogut demostrar que un mascle pot tenir varies femelles i junts viuen vinculats a un arbre, com més gran sigui aquest més femelles hi haurà a l'arbre, tot i que només serà un mascle el que defensa el territori movent enèrgicament el cap, doncs no en dubte d'atacar i mossegar a altres mascles que vulguin envair el seu territori?
Jo evidentment no ho sabia i sincerament m'ho crec.


Us esperem a la propera entrada.
Salut i fins aviat,
els del miccoa.




1 comentari:

  1. Que tingueu molt bon viatge!!! A Venezuela no us vindrem a veure, pero si torneu a Antigua i hi sou a l'hivern si que us vindrem a visitar.

    Records i bon vent!!

    Assumpta i Manel.

    ResponElimina