divendres, 27 d’abril del 2012

Virgin Islands

Bon dia!

Ens havien dit més d'una vegada que les Virgin Island eren illes molt cares pel que fa a les compres de qualsevol article de consum.
I no ens en queda cap dubte.
O sigui que només hi comprem el que és necessari:

Hi ha cases de tota mena, unes més ben pintades que les altres, però els colors no deixen indiferent a ningú:

Des de Road Town de l'illa de Tortola vam agafar el ferri per a anar a Cruz Bay de l'illa de St John, on ens calia fer els tràmits per obtenir un permís d'entrada a USA.
I una vegada fets llavors ens hi vam traslladar amb el vaixell per tal de donar l'entrada al Miccoa.

Tot un entremat de papers i d'anar i tornar on et fa perdre la paciència i encara més si el ferri no et porta al mateix lloc d'on vam partir.
-Com es pot entendre que quan pagues un bitllet d'anar i tornada et deixin en un altre parada sense arribar al teu destí?
Però bé, com entendreu pagant es s'arregla tot.

A Sant Thomas havíem de fer temps per esperar la sortida del ferri de tornada.
Una senyora ens va explicar com anar a la zona de shopping, però no hi vam arribar.
Feia un dia de molta calor i el primer lloc amb ombra i aire frresc que vam trobar ens hi vam quedar.

I... quin plaer poder navegar altra vegada amb el Miccoa, sense esperes i al ritme que tu vols.
Sota l'ombra del nostre bimini:

I és que no es poden queixar, sempre hi ha algú disposat a preparar alguna cosa per menjar:

Naveguem cap a l'illa de St John, creuant la la línia que separa les illes Britàniques (BVI) de les Americanes (USVI):

I toca canviar de bandera:

Escollim el fondeig de Maho Bay, una zona del Pac Nacional on no es pot fondejar amb l'àncora i on es troben unes boies com aquesta:

Ens hi volíem quedar només una estona per dinar, però en un indret així és digne de  passar-hi unes quantes hores, doncs feis uns dies que no ens banyàvem:

També de fer-hi una passejada i passar-hi la nit:

El camí et porta cap a una zona d'aiguamolls invadida per petis crancs:

Fàcil de passejar-hi i molt ben indicat:

Amb la flora i la fauna autòctona, és clar!:

De retorn cap a la platja:

I camí  d'aigua cap  a casa:

I ... ja us explicarem moltes més coses.